Skip to main content

ASSALAMUALAIKUM KEHIDUPAN BARU..


senyum selalu <3

hye..how..Finally.. the day has come :B You know what day is today? it's wednesday.. Really sorry because I really don't have the time to update this and this.. hihi But now i'm here.. Being busy for the whole week.. And now just finished my work. YEAY! Tinggal presentation je ;) Just now I called my mum, because she text me cakap yang my sister, Emmylia at Sarawak dah selamat dibedah.. Alhamdulilah, everything goes well.. When I talked to her, I can hear that she's crying, but i pretend to be strong enough when talk to her.. I pun sebak sigh* sebab semalam i try to be strong that i want ry to step up by myself..i dont want him anymore.. just let us be a friend from now on..I know it, im not strong without him.. but he's got their own life..i wont bother..you are strong enough to face this.. Weee.. after all the night long..before i sleep..i crying harder besides the window..always reminisce him..OMG.. i need ti sleep now..hope tomorrow when i wake up..i will be okey.. i hope this year i will survive.. hehe wheres my next? erk.. i mean my new power rangers blue..



yes, lately my life is kind of miserable.. Is not that i'm trying to say that my life before this is perfect, no such thing man.. A bit depressed with the job and sometimes my negative feeling over shadow la plak an.. But i manage to control myself from taking the laughing gas.. hihi thanks for preventing me from taking those thing again and again.. People keep talking about me? heh I don't care and i don't give a damn.. sorry haters, i'm happy and special in my own way.. i dont want after this.. i will fight with my hero because of someone else.. annoying dude! now better im smile and follow my own way..yes right!

YES! THIS IS A NEW ENTRY..PEEPS.. PLEASE IGNORE THE POST ENTRY BEFORE OK..
THIS IS A NEW ENTRY FROM MY BOTTOM HEART.. :)

Comments

Popular posts from this blog

AWAK NI JAHATLAH!!! AWAK PEGILAH KAT DIA.. AWAK PEGILAH TIDO NGAN DIA.. XMO AWAK LAGI!!!

Awak-awak.. pertama kali tengok awak.. saya rasa macam malu je.. sangat blushing muka saya.. mahu je saye tgk muka awak dekat-dekat.. Awak-awak.. time awak terjeling saya.. ya Allah..nak jatuh jantung saya.. tapi saya cover line.. class kne tetap jaga.. tapi kawan saya lak lebih-lebih borak ngan awak.. (geram je!) Awak-awak.. time awak tiba2 bagi saya no fon awak.. saya dapat sms dari awak.. ya Allah cam nak terjatuh katil.. asek ketawa je saya.. macam orang gila.. kawan saya pun pelik tengok saya.. da mereng ke? Awak-awak.. bila time awak call saya.. saya macam gerun je nak angkat.. sebab takut tak taw nak borak ape.. sebab x biasa pun cintan2 dalam fon... Awak-awak.. time kita tukar2 pic dulu.. webcam dulu.. tersengih2 je awak tengok saya nape? dalam bilik tu cam nk terbang je saya.. nak melepasi bumbung umah saya kalau boleh.. Awak-awak..time 1st kita jumpa dulu.. thanks blanja minum n mkn n hadiah yg awak bagi.. time saya jumpa awak pulak kt umah..best sgt.. awak memang pndai layan...
"So I opened my Facebook and I learned that I got lucky! :P" Dear EIZWANUDDIN HARANTON.. Last 3 months my sis was doing a survey or something and she told me I could write in my blog about her.. This morning Im shocked while she tagged me her photo on my facebook wall.. And the album Soldier name have a lot of her picture wore the uniform.. Well congrats sis.. For me you are my best sister ever.. The best journalist/reporter that TV3 got .. I didn't have any doubt about it at all.. You were freaking out sis I still remember.. But that's normal I guess.. Look now, you smart asses are so going to Sarawak reach your dreams ! hehe poyo sikit.. For me you are exposed things I never knew.. But my pesanan is.. "kakak you look so gemuk, you look like jantan while wearing the soldier uniform hahaha.."

KARANGAN BM SAYA BERTAJUK: BATU PAHAT EPISOD LAST!

Tengokla..nak amik pic ngan kete sendiri pun da xde mood! URGH! Eih! Ahh! Bangon lewat lagi..penat katanya malam itu hehe... yela.. Omuk leh lgi ckp hantu2.. kata hantu tgh tgk aku..then aku pun terpaksa tdo smbil tman die tgk tv channel singapore ! Time dile aku da kt bilik pun aku xtaw..dri kt ruang tamu tib2 da kat bilik.. hantu agaknye yang angkat aku.. Pagi jam 12 tu..pagi ke? Tengah hari tu..bangun and mandi-manda jap.. then mekap2 Omuk.. then majok2 jap.. then masuk umah smule.. then kuar smule.. then masuk umah lagi..pergh! penat drama TV1 ni.. then makan tengah hari berlaukkn nasi putih, ikan masak asam pedas (best gilak) padahal aku bedal kuah je.. ngan sayur.. sbeab x reti nk mkn kepala ikan..besar kot ikan-ikannya.. Sebelum balik KL singgah sini jap.. Lepas makan je..trus la kuar jalan2 jap.. then singgah kali terakhir kt Square One lgi skali sbb aku ngade2 kata nak beli file..and buku tulis.. mcm kt KL xde.. bkn xde kt KL.. tp xde time aku nk beli nti.. busy katanya..h...