Skip to main content

MONSOON CUP at TERENGGANU

I had a rough week last week starting from Monday to Wednesday and it didn't stop up to Friday.. God knows how torturing it was.. I woke up kind of bad Monday morning..
went on at noon.. got a little bit emotional.. Previous posts prove it all..(if u guys still remember) My mind was beyond messed up..
Then I just stop and felt like I need to go to office and just clear my work..
So I did..

At around 11pm i went together with URTV Teams, En.Bad..abg ART..n some of..
This MONSOON trip has been planned for a month I think but it only happened lastweek..
Sadly it was without the people I planned with..(ruhaya)
We reached TERANGGANU at around 12pm.. hung out for a while.. cam whoring.. OMG Abg.ART is a big time cam whore I tell you ! We waited until the sun sets.. Been so long in bus since I went to the Terengganu the weather are so bad.. is raining without non-stop..
It was very nightmare explorer.. Then we had dinner (around 3.am at R&R (Temerloh) at this I don't know how they can take nasi lemak on this hour..
Yela, pagi2 makan nasi lemak..nanti ade terkentot x ke busyuk? hehe..
Anyway the food was not bad at all.. At around 3.30am something we went straight to KT..

around 9.am 1 Dec 09 we found our hotel
it is Felda Hotel is near with Pulau Duyong Terengganu.
-ninieriena..me..and masturiena-

-kak shana still tough to make sure
that all people can get their own room..-

this is KAK ZEHA..
our URTV teammate..
"well actually have a lot of story and picture..
but im tooooooooooooooo lazy to write n upload..
lazy is my middle name sometimes..hehe peace"

Comments

Popular posts from this blog

AWAK NI JAHATLAH!!! AWAK PEGILAH KAT DIA.. AWAK PEGILAH TIDO NGAN DIA.. XMO AWAK LAGI!!!

Awak-awak.. pertama kali tengok awak.. saya rasa macam malu je.. sangat blushing muka saya.. mahu je saye tgk muka awak dekat-dekat.. Awak-awak.. time awak terjeling saya.. ya Allah..nak jatuh jantung saya.. tapi saya cover line.. class kne tetap jaga.. tapi kawan saya lak lebih-lebih borak ngan awak.. (geram je!) Awak-awak.. time awak tiba2 bagi saya no fon awak.. saya dapat sms dari awak.. ya Allah cam nak terjatuh katil.. asek ketawa je saya.. macam orang gila.. kawan saya pun pelik tengok saya.. da mereng ke? Awak-awak.. bila time awak call saya.. saya macam gerun je nak angkat.. sebab takut tak taw nak borak ape.. sebab x biasa pun cintan2 dalam fon... Awak-awak.. time kita tukar2 pic dulu.. webcam dulu.. tersengih2 je awak tengok saya nape? dalam bilik tu cam nk terbang je saya.. nak melepasi bumbung umah saya kalau boleh.. Awak-awak..time 1st kita jumpa dulu.. thanks blanja minum n mkn n hadiah yg awak bagi.. time saya jumpa awak pulak kt umah..best sgt.. awak memang pndai layan...
"So I opened my Facebook and I learned that I got lucky! :P" Dear EIZWANUDDIN HARANTON.. Last 3 months my sis was doing a survey or something and she told me I could write in my blog about her.. This morning Im shocked while she tagged me her photo on my facebook wall.. And the album Soldier name have a lot of her picture wore the uniform.. Well congrats sis.. For me you are my best sister ever.. The best journalist/reporter that TV3 got .. I didn't have any doubt about it at all.. You were freaking out sis I still remember.. But that's normal I guess.. Look now, you smart asses are so going to Sarawak reach your dreams ! hehe poyo sikit.. For me you are exposed things I never knew.. But my pesanan is.. "kakak you look so gemuk, you look like jantan while wearing the soldier uniform hahaha.."

KARANGAN BM SAYA BERTAJUK: BATU PAHAT EPISOD LAST!

Tengokla..nak amik pic ngan kete sendiri pun da xde mood! URGH! Eih! Ahh! Bangon lewat lagi..penat katanya malam itu hehe... yela.. Omuk leh lgi ckp hantu2.. kata hantu tgh tgk aku..then aku pun terpaksa tdo smbil tman die tgk tv channel singapore ! Time dile aku da kt bilik pun aku xtaw..dri kt ruang tamu tib2 da kat bilik.. hantu agaknye yang angkat aku.. Pagi jam 12 tu..pagi ke? Tengah hari tu..bangun and mandi-manda jap.. then mekap2 Omuk.. then majok2 jap.. then masuk umah smule.. then kuar smule.. then masuk umah lagi..pergh! penat drama TV1 ni.. then makan tengah hari berlaukkn nasi putih, ikan masak asam pedas (best gilak) padahal aku bedal kuah je.. ngan sayur.. sbeab x reti nk mkn kepala ikan..besar kot ikan-ikannya.. Sebelum balik KL singgah sini jap.. Lepas makan je..trus la kuar jalan2 jap.. then singgah kali terakhir kt Square One lgi skali sbb aku ngade2 kata nak beli file..and buku tulis.. mcm kt KL xde.. bkn xde kt KL.. tp xde time aku nk beli nti.. busy katanya..h...