Skip to main content

SPARKLING SKINCARE EAT BEAUTIFUL - HAPPY SUNDAE


EVERYDAY BEAUTY SUPPLEMENT

hye selamat pagi guys..so ini adalah pembuka tirai
'new post' dari suara haranton, setelah lama dah tak menulis kihkihkih..
hari ni takmo bebel banyak, cuma nak bercerita pasal
"eat beautiful" iaitu supplement keluaran dari
'Sparkling Skincare'


"this is Sparkling Skincare items"
-new image for 2016-
( jika ingin bercerita pasal sparkling skincare, ini adalah skincare
pertama Malaysia yang SEJUK sejak 2011 lagi dan
skincare pertama yang tida mengupaskan serta tidak mempunyai 
items KRIM SIANG )
agak banyak pula jika nak bercerita pasal sparkling kannnn..hehehehe..

"MARI KENALI EAT BEAUTIFUL"

           "EAT BEAUTIFUL @ #EB ini adalah makanan tambahan atau supplement kesihatan dan kecantikan keluaran Sparkling Skincare. Supplement yang menggunakan rona biru laut adalah taruhan foundernya sendiri yang sukakan warna yang lembut sejuk dan mendamaikan,

"APA YANG BESTNYA #EB NI? "

          ia TIDAK SAMA SEKALI menggunakan ekstrak buah strawberry seperti supplement kebanyakkan yang berada di pasaran Malaysia. Menggunakan warna Merah Jambu dan Manis gile..
Produk ini menggunakan 100% ekstrak buah epal hijau yang masam ( secara amnya epal hijau yang masam adalah bagus dalam menaikkan antioksida dalam badan supaya tidak senang burn..gelap dan juga bagus dalam melawan penyakit kulit serta bakteria.

                 Selain itu, EB ini juga bagus dalam MELANCARKAN PERJALANAN DARAH DAN MEMBERSIHKAN DARAH dari dalam yang menyebabkan puncanya jerawat, kudis, ruam, dan pelbagai penyakit kulit lain. Juga bagus bagi mereka yang mempunyai Jerawat teruk, bdan penuh toksin dan Resdung.

                   EB ini tidak mempunyai Kolagen yang boleh menyebabkan kegemukkan. Malah EB ini juga boleh di ambil bagi mereka yang mengandung, susukan bayi. Malah supplement ini TIDAK perlu untuk BERPANTANG seperti kopi, nescafe, air bergas dan sebagainya.

"CARA PENGAMBILAN PULA?"

Perlu ambil:
2SCOOP SELEPAS SARAPAN
2SCOOP SELEPAS MAKAN TENGAHARI
2SCOOP SELEPAS MAKAN MALAM

DAN KENAPA SELEPAS?
kerana selepas kita menikmati
makanan yang pelik2 seperti ayam
sambal belacan, kacang etc..
EB tadi akan membantu mengawal
khasiat makanan yang baik masuk
kesaluran yang betul.

Malah, EB juga boleh dicampur
didalam Minuman anda seperti:

air sejuk 100ml
air masak
air teh o ice
air soya
air epal jus
dan sebagainya..
kecuali air berGAS..

KELEBIHAN LAIN?

  • MENCERAHKAN
  • MEMATIKAN JERAWAT DARI DALAM
  • BOLEH DETOX MENGURUSKAN BADAN
  • BOLEH DIMINUM IBU HAMIL
  • BOLEH DIMINUM IBU MENYUSU
  • BOLEH MERAWAT PENYAKIT KULIT
  • SENANG MEMBUATKAN KITA BANGUN PAGI
  • BOLEH MELEMAHKAN TOKSIN BERLEBIHAN
  • BOLEH MENINGGIKAN ANTIOKSIDA DALAM BADAN
  • BOLEH MERAWAT RESDUNG

Comments

Popular posts from this blog

GUILTY PLEASURE

I had the longest Raya this year and the travelling is over now.. It was fun but the weather is no fun at all.. It was and still is a very hot Raya.. The sweat ruining my make up.. hair and my baju melayu is very disturbing.. haih!!Okay enough about Raya.. Anyway,this may be odd but I kind of miss my second home.. BTS.. I remembered the last time I got back in KUANTAN.. I didn't miss BTS at all.. Okay maybe I don't miss that apartment but.. I miss my friends and I so badly want to lepak with them.. I will only be back in Subang next weekend.. Saturday is the earliest I can come back, for some reasons.. It's not that long actually.. I still have not yet done my assignments which are to be submitted as soon as the second half of the datelined started.. I better get it all done while I am home.. or I got to sacrifice my lepak time for last minute assignments.. I am not going to let that happen.. So I better get my hand on the pen and papers by tomorrow.. p/s: jgn malas2 k..

SEMALAM KUAR JUMPA MENDA NI!

Omey kan TAG tu? saje beli untuk kereta baru.. kalu leh nak jaga kete tu baik2.. and schaaaayunk! kt Abg AMRIE!!! huehuehue ;P

ME AND PRINCESS WHITNEY

Nama: Princess Whitney Model: ViVA Elite 1.0 ezi Tarikh Lahir: 25 Mei 2010 (sama bday ngan k.shana) Warna: Putih Solid Dimiliki: Princess of Tengku Syafiq No Pendaftaran: WTX 5098 Pencapaian awal: Sudah ke Batu Pahat selama 3 jam perjalanan Princess with his Princess Whitney! Inilah harta yang paling aku sayang sekali dalam idup aku.. maksud aku harta lah.. orang yang paling aku sayang adalah family aku.. hehehe..