Skip to main content

BEAR THIS

I thought I made myself clear..very clear..crystal clear that I do not like what I see.. I hate when people are trying confident to speak in english with while using the broken language and british sound..you actually a jerk.. the conversations disgust me very much.. To me, it's indecent joke..

It just makes me feel sick in my stomach.. Maybe to anyone else it's harmless but anyone else is NOT me.. I don't know what you have in mind because what's happening does not sound or seem like you at all..i will remind you..if you are read this blog..and if you are not totally sure what i am say..just be shut up! and please don't say anything that will wrong way attention.. (baru mukadimah)

Bismillah..now im start..Every single day now and then you make me so pissed.. In fact you made me pissed more every each day.. Now I have got to my limit.. You really crossed the line and I believe you is enjoying this and you would be happy for this.. How sweet ! I am not sorry for what I have done and said to you.. Now it appears to me that you really deserved all that.. You absolutely do..

Nobody really knows what went wrong.. No doubt people will think that the biggest culprit and the one on the bad side is me.. The truth only you and I know.. he does not know you like I do.. Nobody understands you like I do.. And to 'he' , you are unbelievable ! It stops right here.. Too bad it ends awfully.. So long..

Comments

Popular posts from this blog

AWAK NI JAHATLAH!!! AWAK PEGILAH KAT DIA.. AWAK PEGILAH TIDO NGAN DIA.. XMO AWAK LAGI!!!

Awak-awak.. pertama kali tengok awak.. saya rasa macam malu je.. sangat blushing muka saya.. mahu je saye tgk muka awak dekat-dekat.. Awak-awak.. time awak terjeling saya.. ya Allah..nak jatuh jantung saya.. tapi saya cover line.. class kne tetap jaga.. tapi kawan saya lak lebih-lebih borak ngan awak.. (geram je!) Awak-awak.. time awak tiba2 bagi saya no fon awak.. saya dapat sms dari awak.. ya Allah cam nak terjatuh katil.. asek ketawa je saya.. macam orang gila.. kawan saya pun pelik tengok saya.. da mereng ke? Awak-awak.. bila time awak call saya.. saya macam gerun je nak angkat.. sebab takut tak taw nak borak ape.. sebab x biasa pun cintan2 dalam fon... Awak-awak.. time kita tukar2 pic dulu.. webcam dulu.. tersengih2 je awak tengok saya nape? dalam bilik tu cam nk terbang je saya.. nak melepasi bumbung umah saya kalau boleh.. Awak-awak..time 1st kita jumpa dulu.. thanks blanja minum n mkn n hadiah yg awak bagi.. time saya jumpa awak pulak kt umah..best sgt.. awak memang pndai layan...
"So I opened my Facebook and I learned that I got lucky! :P" Dear EIZWANUDDIN HARANTON.. Last 3 months my sis was doing a survey or something and she told me I could write in my blog about her.. This morning Im shocked while she tagged me her photo on my facebook wall.. And the album Soldier name have a lot of her picture wore the uniform.. Well congrats sis.. For me you are my best sister ever.. The best journalist/reporter that TV3 got .. I didn't have any doubt about it at all.. You were freaking out sis I still remember.. But that's normal I guess.. Look now, you smart asses are so going to Sarawak reach your dreams ! hehe poyo sikit.. For me you are exposed things I never knew.. But my pesanan is.. "kakak you look so gemuk, you look like jantan while wearing the soldier uniform hahaha.."

KARANGAN BM SAYA BERTAJUK: BATU PAHAT EPISOD LAST!

Tengokla..nak amik pic ngan kete sendiri pun da xde mood! URGH! Eih! Ahh! Bangon lewat lagi..penat katanya malam itu hehe... yela.. Omuk leh lgi ckp hantu2.. kata hantu tgh tgk aku..then aku pun terpaksa tdo smbil tman die tgk tv channel singapore ! Time dile aku da kt bilik pun aku xtaw..dri kt ruang tamu tib2 da kat bilik.. hantu agaknye yang angkat aku.. Pagi jam 12 tu..pagi ke? Tengah hari tu..bangun and mandi-manda jap.. then mekap2 Omuk.. then majok2 jap.. then masuk umah smule.. then kuar smule.. then masuk umah lagi..pergh! penat drama TV1 ni.. then makan tengah hari berlaukkn nasi putih, ikan masak asam pedas (best gilak) padahal aku bedal kuah je.. ngan sayur.. sbeab x reti nk mkn kepala ikan..besar kot ikan-ikannya.. Sebelum balik KL singgah sini jap.. Lepas makan je..trus la kuar jalan2 jap.. then singgah kali terakhir kt Square One lgi skali sbb aku ngade2 kata nak beli file..and buku tulis.. mcm kt KL xde.. bkn xde kt KL.. tp xde time aku nk beli nti.. busy katanya..h...